söndag 27 november 2011

Wii

Nu har jag skickat efter en Wii, jag ville också köpa en balansplatta men jag får börja med wiin så att säga. Jag tror att det blir bra som omväxling till gymmet och när det inte är något bra på tv så kan jag om jag orkar spela wii. Balansplattan kan nog vara bra för balansen. Den behöver jag ju träna om jag ska kunna cykla vilket är mitt framtida mål. Man måste ha mål och drömmar, mitt är att jag ska bli bra och att jag en dag ska kunna cykla. Men igår kändes det verklligen hopplöst, jag kunde inte sätta upp gardiner, men idag kom Eva hem till mig och satte upp det och även adventsstjärnor. Det blev ombonat och fint i mitt hem. Jag är glad att jag har sådana vänner.

1 kommentar:

MICKAN sa...

Roligt att du beställt ett Wii. Som man brukar säga nytta med nöje :D