torsdag 2 februari 2012

Tagit

Nu har de tagit min stol :-) så jag vill verkligen vidare. Om två månader har jag inget rum, så jag måste verkligen därifrån. Jag har redan tagit mina personliga grejer därifrån och när chefen är där ska jag ta ett snack med henne att hon säger till dem att de har ingen plats och att de inte har nytta av mig eller något sådant. För hon är bra så det gör hon nog. Usch och fy vad gnällig jag är. Var glad, även om du har stroke, det kunde faktist ha varit värre. Jag kunde fortfarande suttit i rullstol, det hade inte varit kul. Men jag hade fått acceptera det med. I morgon ska jag hälsa på min pappa, det ska bli trevligt men jag ska sova hos min syster. Det ska bli trevligt, hon har verkligen slitit med sakerna runt och med min pappa. Jag önskar att jag hade kunnat hjälpa henne. Jag har fått mail fråm Australien, de har 40 grader varmt och själv fryser jag ihjäl mer eller mindre. Sånt är livet.

1 kommentar:

MICKAN sa...

Det kommer att bli en trevlig helg för dig iallafall :D