fredag 23 september 2011

I dag

Har jag varit hos min sjukgymnast, hon sa att jag blivit av med min vaggande gång efter jag opererat mina höfter. Se där ja, ännu en sak som är positiv med min stroke. Nu gäller det att jag lyckas träna så jag kan gå snyggt efter min stroke och att jag kan använda min hand också. Sen var jag och målade färdigt min korg. Den blir faktist snygg och nu vill hon att jag ska börja måla akvareller. Jag får väl börja måla då eftersom det är nyttigt för mig.

Från det ena till det andra, försäkringskassan har inte ringt tillbaks. Jag har ringt henne, jag har ringt till försäkringskassan och de sa att hon ska ringa inom två dagar. Jag har mailat henne när jag kom hem fråån min semester och jag har skickat om mailet. Det är nämligen så att jag inte har sjukpenning längre utan rehabiliteringspenning, men jag har inte fått någon rehnabilitering. Så nu undrar jag vad händer med mig.

Inga kommentarer: