lördag 17 september 2011

Rensat svamp

Det tog nästan lika lång tid för mig att rensa svampen och göra iordning den som att plocka den. Det var faktiskt roligare att plocka den.

I förmiddags pratade jag med min väninna i Aussi och hon berättade att de ska subventionera botox för de som är sjuka, så hennes dotter ska ka kanske pröva det för sin huvudvärk. Hon har haft en hjärnblödning också. Eller skulle ha haft det men blev opererad och sedan dess har hon haft ständig huvudvärk. Varje gång jag klagar så tänker jag på henne, hon har sju resor värre och är en underbar förebild.

2 kommentarer:

MICKAN sa...

Det tar längre tid än man tror att rensa svamp.

gabriella sa...

Rara ,snälla, otroliga och älskade Kerstin!!! Jag har nu börjat läsa din blog som du skickade linken till i ditt sista e brev till mig. Jag är djupt rörd av dina ord om att vara en förebild. Kära Kerstin jag tror verkligen inte att jag har det svårare än du!!! Jag tror faktiskt att du har det mycket tuffare än jag!!! Du är så himla duktig och är en kämpe utan dess like!!!! Jag beundrar ju dig!!!! ja ja vi kan väl vara varandras idoler då, va tyckewr du? Puss och kram vi ses på stan från Ellecha (som sitter bredvid mig)kramis gabriella