söndag 11 september 2011

Semester

Jag har varit på semester i Kroatien. Det var underbart. Jag flög tillsammans med fyra vänninor så jag hade alltid någon som tog hand om mig. För det var väldigt backit och sandigt så jag kunde inte alltid ta hand om mig själv. Vi hade två lägenheter och så hyrde vi en bil, så vi kunde se en del. Första kvällen åt vi ute men för det mesta lagade vi maten själva.


Eftersom jag inte var stark nog i höger arm och ben så kom vi på att det var inte så dumt med en simring. Så jag flöt i den, det var riktigt härligt.







Här är lite bilder från en skön semester, det är verkligen en förmån jag har haft med sådana vänner och en semetster som heter duga. Ska bli spännande att se vad den har gjort för positivt för mig.

1 kommentar:

MICKAN sa...

Ni har verkligen haft det skönt. Det riktigt syns på bilderna.

Vilket himla bra foto på dig!