lördag 29 oktober 2011

I dag

Kanske blir mina hyllor klara idag. Mickan ringde och sa att hon kom om det passade mig. Självklart gör det för jag kan vila i morgon om så är. Inga som helst problem.

Igår var jag his Lisbeth, de bestämde att nyår skulle firas hos Ann. Det känns så långt tills dess. Det är ju två månader tills dess, men det går ju fort. Hur var jag förra nyåret, har jag blivit bättre? Igentligen borde jag filma mig regelbundet så jag kan se skillnaden. Jag kan se skillnaden i ansiktet, jag har blivit rynkigare på vänster sida. Men jag läste en artikel om en som var i 30 årsåldern och hon hade blivit rynkigare efter stroken. Så det är väl naturligt att man blir det. Jag kan inte skratta som förut, det låter konstigt men höger sida är jag lite stel i. Både i ansiktet och i armen, undrar om jag blir bra. Det är frågan.

Inga kommentarer: