måndag 16 maj 2011

Kungälvs Sjukhus

Första tiden låg jag på Kungälvs sjukhus och där höll jag på och tjata hål i huvudet på den stackars läkaren. Jag ville veta om jag blev bra, men idag förstår jag att han inte kan ge något svar på detta, då den andra stroken inte är lik den  första. För övrigt så skulle jag ut och fjällvandra om tre veckor så jag hade inte tid att ligga där. Att jag sen låg i rullstol och inte kunde gå bekymrade inte mig. Jag skulle säkert gå till dess trodde jag, men givetvis var det inte så enkelt alls. Men man började sakta men säkert börja träna mig. En på vardera sida och jag var trött innan tiden var slut, det var inte enkelt.Sen så var det logopped och arbetsterapi. Allt som allt var det en och  en halv timme om dagen men i början var det tufft.

Inga kommentarer: