söndag 29 maj 2011

Nästa morgon

Jag packade och blommorna lämnade jag kvar för jag hade så mycket att ta med mig. Så kom arbetsterapeften och frågade om jag villle göra klart halsduken för jag hade en timma kvar, så jag skulle precis åka ner när de sade till mig att taxin kom. Det var nu dax att åka vidare, men jag såg faktist fram mot det. Taxin kom, vi blev fastspända och nu så körde vi vidare från Kungälv mot Högsbo.

Jag fick eget rum, det var ganska skönt måste jag säga. Men tyvär var det ingen träning förrän det var måndag och idag var det torsdag. Permision var inte att tänka på då det var första helgen jag var där. Tack och lov för ljudböcker och mina snälla barn.

1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Jag kommer ihåg hur glad du var över att få komma till Högsbo. Det var ju verkligen skönt för dig:) // MICKAN