torsdag 26 januari 2012

Försov mig

Klockan ringde som vanligt,, men jag är hemskt trött så jag skulle bara vila 5 minuter till. Så hade det gått 2 timmar. Snyggt, det var bara att ringa och förklara sig och jag sa att det kan bli så imorgon med :-) det är bara att inse.

Nu finns af som en ap, på facebok, twitter och you tube. Jag är väl gammalmodig men varför ska alla synas på de social medier som finns. Jag tror inte att de blir populärare för att de finns med. Alla är med i facebok på jobbet, ja utan två och så jag förstås. Vill mina vänner nå mig så finns jag på telefon, eller så kan vi umgås. Men det är förvånande så många som har nappat på detta.

Nu har jag tagit fram min matta och blåst upp min boll så ska jag sätta på min Wii. Det tycker jag om så jag är inte bara negativ. Förresten jag fick kallelse till läkaren idag, det var snabba ryck. Jag tycker att jag har fått mycket hjälp från sjukvården när det gäller min stroke, överhuvudtaget har folk varit positiva.

Inga kommentarer: