onsdag 25 januari 2012

Lycklig

Jag är så lycklig, för idag fick jag två brev ifrån Högsbo. Den första var om botox, den nionde ska det ske. Det är skönt så länge jag kan få det. Sedan var det ett som jag kunde anmäla mig till det var RGRM, musik och rörelser som man skulle göra i grupp eller så var det rida. Det är tydligen så att man får gå upp via en ramp. Man får inte välja utan man blir lottad, om man har tur kommer man med i en grupp. Håll tummarna. Jag behover det så väl. Men det gör ju alla med stroke. Det är i alla fall två dagar i veckan och man får träffa en läkare innan och en efter. Det är bland annat bra för balans, kordination och ungefär ett dussin fler orsaker. Så jag hoppas verkligen. Jag är glad för att jag finns med i deras register iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej !
Jag håller tummarna hårt att du blir antagen...
Var rädd om dig nu när det är så halt...
Kompl broddarna med stavar.
Vi hörs,,forts följer om R..
Kram och godnatt<3<3<3
Monica

MICKAN sa...

Jag håller tummarna för dig!