söndag 15 januari 2012

Pilbåge

Nu har jag lärt mig att spela pilbåge på Wii, helt otroligt. Det är allt lite roligt med alla spel man kan spela. Det bästa är att jag har inte lika ont i armen. Nästan aldrig och det är tack vare Wii:n. Sedan inbillar jag att jag rör mig snyggare. Det är underbart. Jag har haft kompisar här både fredag och lördag och spelat Wii. De tycker också att det är roligt, fast de är friska. Jag läste en artikel om att man satt ihop ett gångband med Wii så fick  strokedrabbade gå på det gångbandet. Det var i Göteborg. När de slutade att gå så stannade bandet också. Nu behöver ju inte jag det då jag går mycket sjålv när det är lite varmare ute. Men jag blir lite irriterad för det är i storstäder man har tillgång till det och inte vi som lever utanför. Vi kan behlva det också.

1 kommentar:

MICKAN sa...

Vad roligt. Du vinner väl :D