onsdag 1 juni 2011

Träna

Äntligen måndag, nu får jag börja träna och bli bra. Jag ska minnsann visa att jag kan bli bra. Visserligen blev jag inte bra på tre veckor men snart så. Jag är verkligen optimist, det tar väl en fyra fem månader sedan är jag bra. Fast nu vet jag att det tar lite längre tid, en två eller tre år. Men bra ska jag bli.

Här kan man prata om träning, fast det är mjukstart med tre timmar per dag. Så får jag träna på att gå också, dvs med rullator. Det är inte det lättaste men det går. Arbetsterapeuften tar så småningom rullstolen så jag slippper den. Innan veckan är slut så kan jag gå med rullator och nästa vecka ska jag gå med i "gågruppen".

Arbetsterapeuft, psykolog, logoped och sjukgymnast hade fullt upp med mig. För det var en ordentlig blödning på fyra cm fick jag reda på sedan.

Psykologen fick testa mig och det gick inte något vidare, men det var verkligen intressant.

1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Det räcker ju gott och väl med de timmarna. Du har ju resvägen också.