lördag 6 augusti 2011

Möte med försäkringskassan

Nu var det dax för mitt sista möte med läkaren och alla de andra, bl.a skulle försäkringskassan vara med. Det var faktiskt trevligt på många sätt för mig. Det bästa var nog att psykologen var förvånad för alla mina tester låg på det normala, så kort tid inpå att han hade gjort mina tester och de hade visat helt annorlunda. Alla utan körkort, jag fick inte köra bil ännu men det var det minsta problemet. Men jag var redo att börja arbetsträna 10 timmar i veckan från och med 1 juni, jag såg fram emot detta. Men jag har i dags dato inte börjat ännu och det kan jag se som skönt men jag är bered på detta. Men det var liite sorgligt att lämna dessa människor.

2 kommentarer:

MICKAN sa...

Jag hoppas att du får komma till det stället som passar bra för dig då du ska arbetsträna.

MICKAN sa...

Tack för din kommentar i bloggen!