måndag 29 augusti 2011

På Tjörn

Vi skulle åka till Tjörn en dag och titta på utomhusutställningen där (kommer inte ihåg namnet). Det var jag och Barbro plus en kompis till henne. Vi åkte inte direkt på den utan åkte lite fel men vi var framme tillslut. Det var maffigt att se skulturena ute i det fria och alla får runt omkring. Vi hade fika med oss så vi satte oss ner och fikade, det var himelskt gott. Det är något visst med att fika ute. Det var bakigt lite här och var och jag höll på att trilla, men jag hade tur jag kassade en lång bit istället. Då var jag inte så stor.


Här sitter Barbro i godanro och fikar. Sedan gick vi vidare och tittade på de olika utställningarna.


Bland annat såg vi det här tjusiga skeppet. När det var dags att åka hem var jag rejält trött men det hade varit en mysig dag. Jag tror att platsen hette Pilarne eller något sådant.

Inga kommentarer: