söndag 21 augusti 2011

Till Ängelholm

Sen så skulle Isabelle säga hejdå till min pappa eftersom hon skulle till Kina, så jag föjde med. Det var väl ganska ok att resa ner. Leon följde med och han var så snäll som bara han kan vara. Pappa blev jätteglad för att Isabelle var med hos honom och sade hejdå innan hon skulle resa. Vi åkte till kyrkogården och jag satt bak, den var tvådörrar så ni kan ju förstå att det var lite svårt. Sen kom min storasyster och vi skulle ut och äta på Hallandsåsen. När vi var nästan framme började det ösregna och åska. Det var lite läskigt för det lät som åskan slog ner i taket på hemvägen. Nästa dag skulle vi hem och äta middag hos min syster innan vi begav oss hem, det var ett evinnerligt krypande fram och tillbaks 'i bilen. Jag följde inte med och lämnade pappa igen för jag fick ont bara av tanken att jag skulle krypa igen. Men jag var helt slut när jag kom hem.

Inga kommentarer: