måndag 4 juli 2011

Återbesök hos doktorn

Nu var det dags för mitt återbesök hos doktorn,, Eva körde mig dit och följde mig in. Det var bra för hon antecknade också ifall det var något jag undrade över. Det var en väldigt nogrann undersökning, det var skönt. Det tog ungefär en timme och jag fick allt från att på näsan och blunda till att stå på ett ben. Vilket jag inte klarade så bra. Men hon tyckte att jag blivit bättre än vad hon förväntat sig, det var ju en tröst för jag tyckte att det gick för långsamt. Men så är det nog för de flesta av oss som har stroke. Jag skulle i alla fall få komma tillbaks och träna i februari. Det var skönt.

2 kommentarer:

Monica sa...

Hej !
Skönt höra att du är mycket bättre..det får ta den tid det tar..huvudsaken att det går åt rätt håll....
Skönt att det kom litet regn i e.m....det har varit en så tryckande.värme.
Jag förberedar nu min Vingavistelse / V29 o 30 / spännande som vanligt.
Ha ni en skön sommar och en trevlig kurs.
Kram Monica <3<3<3

♥ MICKAN ♥ sa...

Härligt att det går framåt för dig.
Jag gillar verkligen din kämparglädje, du ligger på elitnivå :)