torsdag 7 juli 2011

Nyårsafton

Nu var det nyår och vädret såg ganska ok ut, vi skulle vara hos min vän bibliotikarien och var och en skulle ha sin maträtt med. Min blev sallad och det skulle jag få hjälp med att blanda.

Vi åt och hade det hur mysigt som helst, efter maten spelade vi spel. Det gick väl sådär för mig. Jag hade lite svårt för att koncentrera mig. Efter det var det dags för racketer, för klockan var tolv. Alltså de som var friska gick ut och tittade på racketer, det var jättehalt ute för det hade regnat.

Jag var hur trött som helst, men först skulle vi smälta tenn och se hur det kommande året skulle bli. Det gällde att använda sin fantasi. Äntligen var det dags att åka hem, jag blev ledd av en på vardera sida för det var glashalt där ute.

Jag hade svårt för att sova och jag blev lidande i flera dagar, men det var det värt.

Inga kommentarer: