lördag 16 juli 2011

Februari

Dagarna asade sig fram och äntligen var det februari, men jag hörde inget från Högsbo. Så jag ringde själv och innan jag kom rätt fram. Så fick jag äntligen tag i rätt person och hon skulle skicka en kallese till mig i mars. Jag var försväntansfull, men tillslut fick jag min kallese. Dagen innan beställde jag sjukhusresa och jag skulle vara där i god tid innan och även min dotter skulle komma med. Taxin kom som den skulle, men den var gammal och skruttig så givetvis gick den sönder på vägen, så tillslut ringde jag min dotter och bad henne hämta mig. Så skulle jag gå och möta henne, men det fick jag inte för taxichauffören men jag gick i alla fall. Hon kom och jag ringde och sa att vi var förmodligen tio minuter sena, ja det började ju bra. Men vi kom fram 10 försent men det gjorde inget, där var läkare, psykolog, kurator, sjukgymanst, elev, arbetsterapeuft och sjuksköterska. Men jag skulle få börja där, jag var överlycklig.

1 kommentar:

♥ MICKAN ♥ sa...

De är väldigt duktiga på högsbo.