torsdag 14 juli 2011

Frågor

Jag har fått så många frågor, bland annat om jag var rädd. Det var jag inte för jag förstod aldrig i början hur allvarligt det var, jag brydde mig inte. Sen så när jag förstod hur det stod till med mig så skulle jag bara bli bra, sen har jag skjutit på tiden. Sen så har jag en vännina som hävdar att jag inte hade så allvarlig stroke som Jill Bolte Taylor, medans min dotter frågade mig om min stroke var värre än hennes. Men vi får nog se det så här att min stroke var min och hennes var hennes. Det går inte att jämföra, det var olika länder och olika åldrar. Men den boken var intressant måste jag säga, men jag har läst mycket om stroke sen jag fick det. Det är tillexempel bara 15% som får en hjärnblödning vilket jag har haft. Men det är 30 000 som får stroke, det är vanligare än cancer.

Inga kommentarer: