måndag 25 juli 2011

Mera människor

Det fanns många mer människor men jag träffade ytterligare en kvinna som hade legat inne samtidigt som jag, vilket var skoj. Hon hade fått en propp som hon åkte in för. Men den hade tagit hennes högra hjärnhalva vilket påverkade de vänstra arm och ben. Men hon var vänsterhänt så det var lite tråkigt. Sedan träffade jag en gammal arbetskamrat, han kände först inte igen mig, det var lite sorgligt. Han hade råkat ut för sin stroke för tre år sedan men minnet var fortfarande påverkat sedan så var den ena armen inte riktigt bra. Det gjorde mig lite bedrövad för han var så trevlig. Men det finns ju hop för honom med. Vi var ute och gick en del och tyvär fick jag inte chansen att säga hejdå till honom.

1 kommentar:

♥ MICKAN ♥ sa...

Men du kände igen honom iallafall. Skönt att han kom ihåg dig tillslut.