fredag 1 juli 2011

Hemma igen

Det var roligt att se min pappa, men tröttsamt då jag åkte tåg. Jag fortsatte med att träna, jag var väldigt målinriktad för jag ville ju bli bra. Samtidigt gick jag på rehab. Anki berättade att Sanne Salomsen (tror det stavas så) hade blivit bra efter tre år. Så lång tid ska det inte ta för mig, men det var innan. Nu tänker jag så snabbt vill jag bli bra, allt ändras ju.

Träningen gick så bra, men så kom snön. Jag gick antingen med broddar eller med stavar. Men det var otäckt i alla fall. Det var stora högar vid gymmet så jag var inte där så ofta. Sedan tog jag sjukhusresa till rehab för det var en lång bake och en bra bit att gå, så helt plötsligt var min röresefrihet begränsad. 

1 kommentar:

MICKAN sa...

Den hemska snön som var i vintras vill man ju helst glömma.

Ha en skön "rehab" dag!♥