tisdag 28 juni 2011

Hem till pappa

Så skulle jag åka hem till min pappa, jag var nervös för att åka tåg. Jag satt mig innerst i en plats för fyra och givervis satte det sig en utanför. Tåget stannade men han flyttade bara benen så jag fick be honom resa på sig.

Pappa har också fått en hjärnblödning men den var allvarligare han har käpp och afasi. Men i alla falll så när han såg mig komma så var han på väg ut ur bilen. Det var ett tårögt möte. Min syster körde oss hem och vi hade mycket att prata om. Det var skönt att komma hem och visa att jag var på bättringsvägen.

2 kommentarer:

Monica sa...

Du är en kämpe....ha det nu så trevligt och roligt på kursen.
Hoppas att du fick åka med någon som skulle dit.???
Vi hörs..kramar till dig <3<3<3
Monica

MICKAN sa...

Det är väl typisk när folk bara flyttar på benen. Rumpan är väl för tung för att lyftas ... Hahaha

Ha en magisk dag!♥