tisdag 21 juni 2011

Dax för rehab

Nu skulle jag åka till rehab i Älvängen, det var nervöst för jag skulle åka buss. Men jag måste säga att chauffören var snäll och väntade tills jag satt mig, Sedan var det en bit att gå men det gick bra förutom att det tog tid. Det var roligt att träffa Jasna igen (hur roligt det nu kan bli av den orsaken). Hon gick igenom vad jag kunde och vad som skulle bli mitt nästa mål.

Efter detta skulle jag beställa tid hos arbetsterapeuft men hon var inte där så jag fick lämna mitt namn så skullehon ringa sedan.

Det var dax att åka hem, jag var nervös igen för man vet inte hur det skulle gå, men det gick bra. När jag kom hem så ringde jag till frissan och jag fick tid redan samma vecka. Det var skönt för jag såg ut som en vilde.

1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Men jag har ju en gräsklippare och en trimmer. De kan jag gärna låna ut när det behövs :)