fredag 10 juni 2011

Vidare

Psykologen David, sa inte så mycket men ändå så fick han sagt så mycket. Så testade han mig givetvis och dä var jag mycket långt ifrån frisk, typ jag kunde inte repetera vad han sagt mer än tre ord. Men jag såg fram emot hans möten i alla fall.

Logopen rådde mig till att läsa en sida och se om jag tyckte om det. Sagt och gjort det blev inte en sida, jag var som vanligt där i alla fall. Det är jag henne evigt tacksam för och min vän bibliotekarien som kom med ett helt lass böcker.

Armen var det ju lite si och så med, den kunde jag inte sträcka rak på långa vägar och jag tog mig fram med hjälp av rullatorn. Men Doris skulle bara veta att på rummet använde jag inte rullatorn.

1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Av böcker kan man lära sig massvis med olika saker :)