torsdag 2 juni 2011

I dag och i augusti

Idag ska min dotter fara till Shanghai, där ska hon stanna i två år. Men hon kommer och hälsar på under tiden.

Arbesterapeften kämpade på han med, jag kunde knappast röra höger hands fingrar och armen var svår att få rak. Men han gjorde ett program till mig så jag kunde träna på min fritid samt en blå mjuk lera att träna handen med. För övrigt hade jag fått ett hjärta att klämma på av min dotter. Så jag var riktigt flitig. Även han gjorde några tester på mig.

Logopeden var en ung studerande men hon var duktig hon med. Jag fick hålla på mycket med bilder, att berätta vad jag såg.

Men den jag tyckte mest om var min sjukgymnast och kontaktperson. Hon blev ett bra stöd för mig. Hon fick att använda rullatorn lite längre eftersom jag var opererad för artros men det var väl lite si och så med det när jag var på rummet. Sjukgymnasten lade ner mycket tid på min arm och mitt ben.

1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Jag tycker du har återhämtat dig nåt så fantastiskt så det är inte klokt! Det är så roligt att se sånt.