tisdag 7 juni 2011

Vardag på Högsbo

Så fort jag kunde så började jag att bäda sängen, det var väl inte det lättaste men det var nyttigt. Jag började även tvätta mina kläder själv. 1 till 2 gånger i veckan för jag spillde på mig ganska så ofta.

Det var dax för ytterliggare en permision. Jag skulle hem, det var underbart. Tack och lov för mina barn, Isabelle och Tero kom och hämtade mig. Stuvade in rullatorn i bilen, det gick lite lättare än rullstolen. Leon var också med, så det blev mycket med slickar. Jag stannade vid affären och kom givetvis inte ihåg min kod utan jag fick skriva mitt namn. Det var svårt och i efterhand  är jag förvånad att man i affären inte bad om legitimation. Väl hemma så var det underbart även om jag fick vara inne hela tiden, fr barnen bar upp min rullator.

Jag måste säga utan barn och vänner hade jag inte klarat mig.