onsdag 22 juni 2011

Huvudvärk

Jag hade fått huvudvärk redan när jag var på Högsbo, men den blev värre när jag kom hem. I all synerhet när jag hade tränat men jag såg inget samband. Värst var det på kvällen när jag skulle lägga mig. Jag ringde då till Rebecka och Isabelle i min räddsla. Jag frågade ska jag åka in till sjukhuset och jag sa att jag var orolig för mitt huvud, att jag skulle få en stroke till. Efter en tre fyra samtal var jag lite lugnare så jag kunde somna. Men det tog några veckor, men sen förstod jag att jag inte kunde ha det så, utan jag gick till doktorn. Han var mycket förstående och sa att jag inte kunde ha det så, för då kunde jag få en ny hjärnblödning. Han berättade för mig att den var stor ca 4 cm. Men i alla fall han skrev ut starkare sömnpiller och det hjälpte. Jag kunde somna, om det var psykologiskt eller ej vet jag inte. Det var skönt att jag slapp oroa mig.

1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Ja, det var väl tur att du fick sömntabletter. Kommer ihåg att du var väldigt orolig över detta. Skönt att du inte har huvudvärk på samma sätt nu. Hejhej .....