tisdag 14 juni 2011

Tillbaks på Högsbo

Nu var jag på Högsbo igen det var jättebra att vara där men jag längtade hem. Att sova i min egen säng och bara vara hemma. Nu fick jag även träna konditionsträning, det låter väl men det var enklare konditionsträning.

När det var torsdagskväll skulle jag ha permis och få titta på Leon när han träna agillity. Det skulle bli kul, Tero och Isabelle hämtade mig. Det var ungefät sex sju hundar i två olika klasser. Men Leon skulle tävla sist. Han var aldeles ivrig och han sprang mycket snabbt och även en extra runda in i skogen sedan fortsatte han som inget hade hänt. Givetvis kom han sist men han var lika lycklig för det och jag kände frihet även om det bara var tillfälligt. Men jag visste ju att jag skulle hen för gott på tisdagen, men jag skulle få permision till helgen.

1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Jag kommer ihåg hur glad du var för att Leon var så himla duktig på den tävlingen.