onsdag 15 juni 2011

Edith

Mina barn var borta den sista helgen så jag fick ordna det på annat sätt. Så jag bad Edith hämta mig vilket hon gjorde, inte nog med det. Hon bjöd mig på middag och ni ska veta är det någon som kan laga mat är det hon. Hon hämtade mig redan på fredagen innan trafiken blev tät.

Den helgen hade Isabelle glömt att ge mig förmaningar vilket var skönt. Men den flöt på i lugn och ro. Sedan kom Ann och hämtade mig och körde mig tillbaks till lasarettet, nu skulle jag bara vara där i två dagar till. Men de kändes långa. På måndagen var det sista dagen jag hade träning och sedan skulle jag träna i Älvängen på Rehab. Doris hade redan varit i kontakt med sjukgymnast och jag skulle få Jasna, vilken passade mig ypperligt.

Jag hade mycket med huvudvärk vilket jag längre fram förstod att jag fick för att jag tränade och att det var hjärntrötthet som spökade.

1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Jobbigt när man blir så där ruggigt hjärntrött ... men jag vet att du är duktig!